سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید گلدان سفالی ارزان در تهران

?

  

خرید گلدان سفالی ارزان در تهران

گلدان های سفالی تولید شده در کارگاه به صورت خام و لعابدار به بازار عرضه می شود ، محصولات خام از نظر قیمت بسیار ارزان تر از نوع لعابدارشان هستند ، تقریبا لعابدار ها دو برابر نوع خامشان به فروش می رسند.

دلیل ارزان بودن گلدان خام

گلدان ها پس از قالب گیری ماده اولیه خشک شده و سپس در کوره قرار می گیرند ، این کوره ها دارای درجه حرارتی بیش از 1000 درجه هستند و باعث پخت گلدانها می شوند ، پس از طی مدت زمان مقرر کوره خاموش می شود و بعد از سرد شدن محصولات آنه را از کوره خارج می کنند تا اینجا نوع خام محصولات آماده است و می تواند برای فروش عرضه گردد.

ولی برای لعابدار کردن باید مراحل دیگری را نیز پشت سر بگذارد که مستلزم صرف هزینه و وقت است ، این هزینه های صرف شده باعث گران تر شدن محصول می شوند.

خرید گلدان?

خرید گلدان سفالی ارزان در تهران

در تهران بازار های زیادی وجود دارد که میتوان گلدان سفالی ارزان از انها تهیه کرد ، گلدان سفالی معمولا قیمت پایینی دارد و نیازی نیست برای پیدا کردن گلدان ارزان بگردید .

فروشگاه های اینترنتی اولین و مناسب ترین گذینه برای خرید گلدان میباشند زیرا تنوع محصول قابل قبولی دارند و قیمت انها نیز پایین تر از سایر فروشگاه ها میباشد.

گلفروشی های محلی دومین راه خرید گلدان سفالی نیز میباشد اما ممکن است تنوع خاصی بین محصولات درون فروشگاه خود نداشته باشد.

امروزه فروشگاه های مخصوص گلدان نیز مشاهده میکنید که کار انها تنها فروش گلدان میباشد و میتوانید تنوع عظیمی از گلدان هارا درون این فروشگاه ها مشاهده کنید.

در گوشه کنار های شهر هنگام قدم زدن دست فروش های وجود دارند که گلدان سفالی و سرامیکی به فروش میگذارند و شما میتوانید گلدان را سر راهتان با قیمتی مناسب تهیه کنید .

موضوعات مرتبط را دنبال کنید:

خرید گل و گیاه آپارتمانی

خرید گل آپارتمانی

اجرای استخر

شرکت فضای سبز

خرید اینترنتی گل و گیاه

 

?