سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت تجهیزات آلاچیق مدرن

ساخت تجهیزات آلاچیق مدرن

بعضی از تجهیزات آلاچیق مدرن ممکن است مشابه تجهیزات ساخت آلاچیق های کلاسیک یا سنتی باشند. می توان آلاچیق ها را به شکل های گوناگون طراحی کرد.

تجهیزات آلاچیق مدرن و کلاسیک

تجهیزات آلاچیق مدرن می توانند برای مکان های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. آلاچیق ها به شیوه های مختلفی طراحی و اجرا می شوند. می‌توان این سازه ها را در مکان هایی مانند باغ ها، ویلا های شخصی، روف گاردن، حیاط خانه های مسکونی، حیاط مدارس و هر جای دیگری که نیازمند سایه بان می باشد؛ نصب کرد. در ساخت آلاچیق، باید فضایی برای نشستن نیز در نظر گرفت.

انواع آلاچیق

تجهیزات آلاچیق مدرن با تجهیزات آلاچیق های دیگر ممکن است کمی تفاوت داشته باشد. آلاچیق ها را می توان به شیوه های مختلفی ساخت. آلاچیق های کلاسیک یا سنتی با آلاچیق های مدرن کمی تفاوت دارند. در آلاچیق های سنتی و کلاسیک به قرینه بودن فضا توجه می شود. اما در آلاچیق های مدرن می توان از طرح های خلاقانه تری استفاده کرد. بعضی از آلاچیق ها به کمک چوب پلاست و بعضی با چوب یا فلز ساخته می شوند. متریال ساخت آلاچیق را باید با توجه به نکات مختلفی  انتخاب کرد. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشت؛ آب و هوای مکانی می باشد که آلاچیق در آنجا ساخته می شود. اگر آلاچیق در مناطق بارانی قرار است نصب شود؛ باید حتما متریال ساخت آن نسبت به آب مقاوم باشند.  

فروش کود

قیمت ماسه

ساخت برکه در باغ