سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی گل آپارتمانی افوربیا

?

  

معرفی گل آپارتمانی افوربیا

گل آپارتمانی افوربیا بیشتر در مناطق خشک رشد می یابد و خاستگاه اصلی آن افریقای جنوبی است. این گیاه از انواع کاکتوس ها است و خود دارای انواع مختلفی است. خوشبختانه این گیاه حساسیت زیادی ندارد و حتی در خاک خشک و ضعیف هم باقی می ماند. این گیاه بین 90 تا 110 سانتی متر قد می کشد، اما این گیاه در طبیعت به 12 متر هم می رسد. اما در خانه ها تنها تا دو متر رشد می کند. 

گل آپارتمانی?

شرایط نگهداری از گل آپارتمانی افوربیا

گل آپارتمانی افوربیا نور را دوست دارد. کنار پنجره بهترین جا برای نگه داشتن یک گلدان افوربیا است. بیشتر آنها عاشق نور هستند. اما برخی از آنها در سایه هم دوام می آورند. حتی در فصل های گرم سال می توانید آن را در باغچه و فضای آزاد هم نگه دارید. فقط باید مراقب بود که نور مستقیم خورشید برگ های آن را نسوزاند. در این صورت بهتر است جای آن را عوض کنید. این گیاه به دمای سرد هوای زمستان نیز حساس است و نباید در محیط بیرون بماند.

برای این آبیاری گل آپارتمانی افوربیا مانند تمام کاکتوس ها و ساکلونت ها باید به این نکته توجه داشت که غرقاب نشوند. بین هر آبیاری نیاز است که خاک گیاه خشک شود. تعداد دفعات آبیاری در زمستان باید کاهش یابد و خاک رطوبت حداقلی داشته باشد. در تابستان هم بسته به محیطی که در آن قرار می گیرد ممکن است در هفته به 2 تا 3 بار آبیاری نیاز داشته باشد. خاک این گیاه نیاز به زهکشی مناسب دارد. گلدان های سفالی که اجازه می دهند میزان رطوبت اضافه به راحتی در آنها تبخیر شود، برای این گیاه مناسب اند. از آنجا که وقتی این گیاهان رشد زیادی داشته باشند سنگین می شوند، نیاز به هرس کردن دارند. در هنگام هرس کردن باید از دستکش استفاده شود، زیرا شیره سفید این گیاه سمی است.

 

خرید گل و گیاه آپارتمانی

خرید استند گلدان

خرید گل آپارتمانی

مرکز فروش استند گلدان در تهران

خرید اینترنتی گل و گیاه

خرید گل آپارتمانی ارزان

?